Wednesday, February 16, 2011

سوھناں دیس ھزارے دا


سوھنڑاں دیس ھزارے دا
اے مُلخ ہے مُچ نظارے دا

سوھنڑے سُچے تے مِٹھے اے ھزارے وال
دکھ درد بِچ رہندے جہڑے نال نال
اے ٹُکڑا چن تے تارے دا
میرا سوھنڑاں دیس ھزارے دا

ھریپور اِتھا تے ٹھنڈا ایبٹ آباد اِتھا
کوہستان اِتھا تے سانجامانسہرہ اِتھا
اے مُلخ اے پُھلاں دے کھارے دا
میرا سوھنڑاں دیس ھزارے دا

اِتھا ٹھنڈیاں ہواواں کاغان دیاں
تے اُچیاں اے چوٹیاں ناران دیاں
ساوا سبزہ پکھل کنارے دا
میرا سوھنڑاں دیس ھزارے دا

لُو چلدی اے جدوں پنجاب دے بِچ
ٹھنڈا ہوندا اے موسم اس ھزارے بِچ
یاد آندا ہے موسم فیر اس مُلخ پیارے دا
میرا سوھنڑاں دیس ھزارے دا

میں سارے پاسے پِھر آئیاں تے ساری دُنیا دیکھ آئیاں
میں چین گیاں جاپان گیاں پَر مُڑ کے پاکستان گیاں

کوئی ہور وطن نہی مڑے گزارے دا
میرا سوھنڑاں دیس ھزارے دا

رب دِتاہے حُسن اس کو رج رج کے
غیرتمندرہندے اِتھا گج وَج کے
پنجواں صوبہ ہے صوبہ ھزارے دا

میرا سوھنڑاں دیس ھزارے دا

مُچ مزوریاں کیتیاں نے تے ہونڑیاد وطناں دی آئی ہے
ساہ مُک گئے نے اَتھرو سُک گئے نے اساں تدہی ٹکٹ کٹائی ہے
تربیلہ ڈیم جُلساں ٹھنڈیانی دیکھساں کباب کھاساں قلندرآباد بازارے دا

میرا سوھنڑاں دیس ھزارے دا
کاغان جُلساں ناران جُلساں میں تھاکوٹ بٹل تے بٹگرام جُلساں
شنکیاری جبوڑی تے ڈاڈر دی سیر توں بعدمیں سِدا اپڑیں گَراں جُلساں
ہونڑارمان اے ہی ہے اس عِشق بیمارے دا

میرا سوھنڑاں دیس ھزارے دا
جُل جُلاں خالد ھزارے کو
ٹھنڈے مِٹھے تے سُچے نظارے کو

No comments: